Dans Edemeyeceksem Bu Benim Devrimim Değildir pdf indir

image-5888.jpg

http://www.pdfkitaplariindir.com/dans-edemeyeceksem-bu-benim-devrimim-degildir-pdf-indir.html

Dans Edemeyeceksem Bu Benim Devrimim Değildir pdf indir

MMA Goldman veya ‘Red’ Emma, ​​herkesin bildiği gibi:

Evlilik, esasen kadınları bastırmak için insan doğasına aykırıdır ve bir kurum olarak kadınların cinselliklerini özgürce yaşatmasını önlerler …

Kadın ve erkek arasında her türlü kayıtsız, doğal olmayan aşkın kutsanması.
Kıskançlık sadece sevginin meyveleri değil, aynı zamanda erkeklerin seks ritüellerini kurmanın bir aracıdır …
Teizm insan zihnine bir hakarettir ve ateizm, yaşamın, güzelliklerin ve insan bilincinin en güçlü ve kalıcı onarımıdır.

Yurtseverlik, dünyamızın her birinin demir parçalarla çevrili olduğunu ve küçük parçalara bölündüğünü ve belirli spesiyalitelerde dünyaya gelme şansına sahip olanların, diğer bölgelerde yaşayanlara üstünlüklerini göstermek için onları savaş ve öldürme hakları olduğunu öngörüyor.

Anarşizm, ufku açan ve özgürleştiren bir güçtür; Bir birime sahip olduğumuz, insanları kendi yeteneklerine güvenmemek için, herkesin eşit ve güvenli olacağı bir hayat için savaşmak için özgür olamayacağımızı öğretiyor.

Dans Edemeyeceksem Bu Benim Devrimim Değildir Kitabı Okuyucu Yorumları

Sadece feminizm değil, kadınların varlığının ihtişamını ve kadının kadınlığının kutsallığını hatırlatan bir kitap. Emma Goldman’la tanıştım ve bu kitabı tanıştım. Her kadın okumalı.

Yorum-2

Red Emma, bu yıllar önce yaşadığımız şeyleri hakkında yazdı. Farkında olmadan yaşıyoruz ve gittik. O zaman olduğu gibi bilgili, bilinçli bir kadın şimdi tehlikelidir. Ama yaşamak Emma gibi cesur olmaktır ..

Yorum-3

Harika bir kitap. Çok merak ettim. Emma Goldman mükemmel ve yanılmadığımı söyledim … Büyük bir zevkle okudum ve en sevdiğim kitaplar arasında.

Bir Cevap Yazın

